Hej

Igår var jag i umeå med Peter, Ralle & Backis. Vi hade roligt där, men jag var bara med Peter och chillade omkring i affärerna i väntan på Gabbi och Maja.
Och vi träffade på två trevliga killar (Jag & Peter) då vi var i MVG gallerian, understa våningen. Då spelade vi GH 4 i kanske en halvtimme och vi hade trevligt med det.
Men sedan gick jag vilse i Umeå så jag var nära att missa sista bussen hem, men jag hann och jag hann även träffa min söta underbara kompis Maja.
Och jag ska till umeå igen på onsdag, då ska jag vara med Maja hela dagen och kanske se om jag träffa GH 4 "nördarna" igen, ne. Jag skoja bara, men det ska bli kul i alla fall..

Hade gött nu önska jag

o(>v<)o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0