Hej döingar

Hej allihopa! Jag är inte direkt van med att skriva på blogg, men jag vänjer mig med tiden! XD
Dagen: Har varit på en gudstjänst som lönade sig, vi fick mycket beröm, men ändå blev mn morsa piss of för att jag inte svarade på ett sms för att jag höll på att ställa på några stolar och bord (Kommer nog ha lite ont i armarna i morgon)
På tal om imorgon så vill jag inte gå till skolan för att det finns så många jiddare!

Något som kanske kan få er på gott humör: Jag är det tredje kapitelet i min bok (Vet inte om någon kommer läsa den, men jag känner mig stolt!)
Jag känner att ja kommer bli klar snart, kanske om 8 månader så är jag nog klar. Men då är det att vänta på att någon nappar, och om det händer så måste jag skriva på nästa bok och se om dom diggar den också.. Jag blir bara snurrig av tanken.

Sorry om jag fick er att deppa ihop.

Kärlek & respekt som Melinda Wrede säger

Hade bra o(>v<)o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0