Helg suger!

Jag har drygat typ hela helgen med av att vänta och sådant. Det enda roliga som har hänt är att jag övningkörde typ 2 ½ timme med pappa och han tyckte att jag verkligen hade blivit bättre. och Ellie var också med, kommer du ihåg hur det gick för dig gumman? XD  Och KU kvällen var inte heller så kass tills tre jiddrare kom och gjorde kvällen kass och de kunde inte ens städa undan ett jävla litet hemmabiosystem! Jag blir så arg och besviken att de ens får vara på KU efter att gjort en sådan dålig insats.

Och jag är inte heller på gott humör efter dagens KU. En sak: Jag är jag och jag kan aldrig ändra mig så länge jag bor här! Om jag bodde någonstans skulle jag få en ny start, de fick ni två men inte jag. Jag skulle gärna vilja göra det.

Tänk efter vart ni bor och vart ni bodde förut.

;_; Jag vill inte bo kvar i Storuman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0