Jag klarar snart inge mer

Jag är inte på gott humör eftersom mitt USB-minnet är borta! Allt mitt arbete är borta med USB-minnet jag vet inte vart de kan ta tagit vägen eftersom jag hade det igår och jag såg det imorse, men när jag gick ut till busshållsplatsen så minns jag inte om det var i min ficka och jag kollade inte heller om jag hade det i min ficka efter jag har klivit av bussen.
Jag tänker fråga busschauffören klockan 14:00 för att det är den tidigaste bussen (Som jag åker med) och sedan ska jag även kolla vid begravningsbyrån för att se om det fortfarande finns där.
Jag blir galen! Där finns mycket som jag håller kärt. Dikter, en låttext utan melodi och bilder som är vackra.
Om ni tycker att det inte är så mycket att bli ledsen & upprörd över så är det för att jag har givit mitt liv åt att skriva, och utan det som finns på USB-minnet så kan jag inte fortsätta med skrivandet!

;_; Jag är ledsen och kan inte se glädje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0