LAN/KU

Jag sitter på ett minilan på KU, med ungefär 17-20 pers. Det är mycket människor som har varit på KU på länge. Det känns bra för då vet man att det kommer sluta gott med det, Dessutom så måt inte jag dåligt över något som jag har upplevt även om jag vet att det kommer hända i natt också, smärtan som alltid kommer om nätterna. Ni tror säkert att det är något snusikgt, men det är inte det! Det är en stark smärta som jag aldrig kan beskriva med ord. Man måster uppleva den själv för att förstå den.

TT_TT

Detta suger, men KU gör att smärtan minskar och jag kan le lite mer än vad jag brukar. Det är okej att vara sig själv här vissa gågnger, men inte hela tiden :/

Hade gött

\../(>v<)\../ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0