Lite mellanrum

Ledsen om det var länge sedan, men det är roligt att skriva om någon skriver

Jag har inte gjort något speciellt förutom att prata med någon som betyder väldigt mycket för mig. Jag och han pratade i typ 4 timmar, det var underbart men också jobbigt eftersom han verkade vara helt obeskymrad om livet och sådant medan jag ville bara börja gråta och säga att jag vill hata honom och be honom dra åt helvetet! Men jag kunde inte, varken orden eller tårarna kom fram, jag är helt patetisk...

Annars så tar snart skolan kål på mig för att det är uppgift på uppgift och prov på prov. Jag vill inte och snart har jag fått nog på hela skiten, det är skit på skit på skit. Är det någon som känner samma sak som går Samhällskunskap 1?

Och nu har jag inget mer att säga förut att jag längtar till Japanskan klockan 16:00 och alla andra som läser i den kursen, tjejerna och de två killarna.

Hade det bra
o(>v<)o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0