Armbrytning inlägg

Idag har jag en sådan träningvärk i armarna för att jag och Martha gjorde armhävingar med 25 kg tunga ryggsäcken som Jesper hade lämnat där. Det var tungt, men jag kände mig stolt eftersom nästan alla andra har haft den på ryggen. Så nu kan jag säga att jag har haft ryggsäcken på min rygg när jag har gjort en övning! *Tummen upp för mig och Martha*

Jag var inne på Heidis hemsida och kollade runt och såg mitt eget namn! Jag såg mitt namn på min idols hemsida! Hur coolt som helst! Jag flög upp från stolen och dansade en hel låt så jag har ganska ont i benen så lycklig var jag! *Skrattar högt och ler stort*

Har även kollat in Sarah Bäckmans blogg och en bild som jag såg var att hon låg helt näck och skymde brösten med sitt hår?! Hur dumt är det på en skala? Okej, killarna dreglar säkert *Sneglar på lagkamrater* men jag som är bisexuell blir faktiskt inte tänd på sånt. Jag gillar folk som inte visar för mycket och sminkar hela ansiktet varje dag. Tjejer är mycket finare om de inte skymmer sitt ansikte med massa spackel! *Suckar*

Hare

Kommentarer
Postat av: lola

vad heter sarah bäckmans blogg?

2009-12-04 @ 22:09:10
Postat av: Svar till Lola

Jag gick in på World Challenge hemsidan och klickade på Sarah Bäckman där. Då kom jag dit..

2009-12-05 @ 18:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0