Trapped in a nightmare

Ser på animen Ranma (Episode 103) och känner mig så slö.. Dagen har varit så kort för att jag vaknade efter 09:00, men ändå har den känts lång för att det inte har hänt så mycket.
Min lillebror dömde en till hockey match.. (-.-') är ungefär det enda som har hänt idag..

Jag kom också på att tänka att det är 19 dagar till Jul och jag har fortfarande inte köpt någon julklapp till de jag skulle ha köpt åt -.-'

Dessutom är det mindre än en vecka tills jag får till Umeå. Då ska jag få träffa min älskade fru. Jag saknar henne så mycket <3

Och det är inte länge kvar tills Lucia Dunken kommer. Jag är orolig för att jag vet inte om min bror har match då... för att om han har match då så far hela släkten dit istället för att kolla in min tävling. Även fast han kan ha matcher varje helg här som de kan kolla på och det är ett under om jag har två tävlingar under fyra månader på samma ställe. 

Det är svårt när familjen värdesätter hockey så mycket och att jag sticker ut med att jag hatar hockey, men måste ändå stå ut med allt hockeysnack *Suckar och känner sig nere*

Hare 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0