W.O.W

Äntligen börjar jag förstå mig allt bloggande. Förr skrev ju jag bara för att ha någonstans att skriva (Om folk inte tycker att jag skriver nog mycket) :P

Nu sitter jag på skolan och väntar att den ska vara klar för att jag klarar inte av klassen. Inte ens högsta volymen på min Mp3 kan stänga ut deras oväsen. Inte ens All the Remains! Hur högljudda kan tjejer vara på en skala?! Jag vill bara till bibblan, handla middag (Glömde ta med risifrutti hemifrån) och skynda mig till ABF för att ha Japanska kursen (Och påminnelse: Jag har inte gjort läxan!!!)

Tittade även på Kenzas blogg och hon måste älska att ta kort. Jag tar knappt med mig kameran så mycket. (Jag orkar inte ta kort förutom på träningen) så jag är lite avundsjuk på henne att hon orkar ta kort så mycket och angera så mycket framför kameran.

 

Hare gött // Emma 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0