Föreläsning - Om vad?

Sitter på Engelskan och väntar på att en förelsäning ska börja som jag inte ens kommer ihåg att vi skulle ha (Jag är den bästa av de bästa) och jag kommer inte heller ihåg vad det var om, men jag vågar inte fråga om någon vet. De lär väl tro att jag är värre än deras senila mormödrar.

Jag är trött som ett as och jag kan inte koncentrera mig. Så om jag skriver fel så finns det en förklaring till det i alla fall.. Jag har sovit ungefär två - tre timmar i natt för att jag... jag vet inte varför. Jag gjorde allt för att försöka sova. Jag läste en av min mammas böcker?!

Jag skulle vilja lägga upp en liten roman (När jag väl blivit klar med den) men då vill jag veta om någon kommer läsa dem då.

Kommentera och säg vad ni tycker.

Hade det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0