Halloween


En söt varulv ^_^


Och en graciös vampyr ^_^


Jag är konstig, men jag älskar Halloween, även jag inte längre klä ut sig till vampyr längre (Lite väl för gammal för att gå bus och godis ;_;) men den är ändå en fin höjdpunkt under året. Det är då man kan försöka skrämma sina vänner så mycket som möjligt och sedan kan man se på många skräckfilmer utan att ens föräldrar säger åt en att sluta.
Jag ska snart iväg och grilla med Backis och Fällan. Peter har farit tillbaka till Umeå (Jag var nära att skriva hem) och sedan ska jag väl jag packa i ordning för skolan -.- Jag vill ha geografi på en måndag morgon. Jag kommer säkert somna då Tommy ska berätta något... (Inte för att han är ett sömnpiller) men jag har sovit så konstigt under det här lovet.

Önska mig lycka till. Jag kommer med all säkerhet att försova mig -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0