That's why I go to school

Har just kommit hem ifrån träningen och känner mig så liten. Alla känns så mycket starkare än mig och jag får aldrig tillfälle att bryta emot de stora killarna: (T.ex. Conny och Dubbel-Viklund)
I morgon kommer några Sorsele ungar till vår skola och vi på specialidrotten ska ha på oss våra blå tröjor där det står Luspengymnasium Specialidrott. (Tror jag...? Jag orkar nästan aldrig kolla riktigt. :P)

Ni som vet varför jag har valt den här rubriken: Jag ville inte att det skulle bli som det blev, men vad vet jag om känslor? Jag är fortfarande... ett barn. Bara mä... mänsklig som inte kan styra sitt eget huvud -.-

Inget långt inlägg. Men jag är så trött i armarna... ;_;

Hare gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0