This love... sucks!

Har kommit hem ifrån skolan och väntar på att få fara tillbaka till skolan (Konstigt nog) för att göra körkortsteorin så jag kan få sova så det kan bli Torsdag för då har vi dubbelpass av träning <3
Jag tänker säga en bok ni ska låta bli: "High Fidelity" om ni så gärna vill läsa den så se hellre filmen då (Har inte sett den själv, men kommer säkert att göra för att se vad som händer i den) den handlar om en kille som gnagger på sina gamla förhållande och på ett som slutade innan det ens hade börjat och nu ska försöka ta tillbaka henne (tror jag) och den är såå tråkigt (Gäsp!)

Den här dagen är den tråkigaste som jag någonsin upplevt om inte K:et hade gått förbi så hade jag säkert somnat och folk hade gjort narr av mig.. (Tack K!)
Annars så har dagen varit som vanligt. En lektion, lunch, mentorträff och sedan åka med bussen hem. Är lika med en tråkig, men kort dag.
Just nu spelar jag Vampire Wars på Facebook.. Jag klarar inte mig så bra -.-'

Hare gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0