Glashjärtat - En lång färd till helvetet ljuva vatten

Skriver på min roman som ska heta glashjärtat, men jag undrar om jag någonsin ska komma till slutet eller kunna vrålskriva utan att behöva fundera vad som ska hända härnäst för Rascha/Raven. Men det kommer inte hända eftersom saker förhindrar min hjärna att ta till mig inspiration. Jag kan inte skriva en mening utan de känns fel...

Jag kan inte ens se på anime för att få någon kick utan att jag blir för fast i det och glömmer det jag verkligen var ute efter. Jag borde skämmas mycket. Jag kan inte ens komma på något att skriva (Förutom det här, men det räknas inte. Det här är en massa ord som jag blandar ihop så ni ska veta vad som har hänt)

I morgon är det träning och då förhoppningsvis får jag träna hårdare och inte förstöra handleden...

jaja, inget mer att säga om det. Det är bara en dum dröm. Jag ska nog försöka tända glöden i mina skrivfingar. 

hade 

Kommentarer
Postat av: ----

ett tips, byt tema på bloggen... den här är så jobbig att läsa :P haha ^_^

2009-10-20 @ 18:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0