Dryga, dryga skoldag utan Ryssträning

Jag har haft en tråkig engelska och nu ska jag plåga mig igenom en ännu tråkigare geografi... Jag vill bara hem och börja göra något mer meningsfullt som öva in glosorna som jag har tills i morgon och göra andra läxor. Sedan kan jag försöka cykla mig igenom snön och isen som har lagt sig på marken (Slåg mitt knä på mitt dåliga ben på väg till lunchen och jag är ganska säker hela Storuman hörde mig svära)

Jag längtar tills jag får köpa Tokio Hotels deluxe album (Både tyska och engelska låtar) Jag längtar, men den finns bara att köpa på utlänska hemsidor så det är mycket dyrare och dessutom kostar frakten, men eftersom det är Tokio Hotel så antar jag att det är värt vartenda öre!

På fredag ska jag äntligen få träffa Peter! Och förhoppningasvis så kommer jag få träffa my beloved Cassie också, men hennes mamma stjäl henne ifrån mig. (Min svärmor är jätteelak emot mig)

Och just nu håller Aspen på att göra en penmustsach (Vet om jag stavade ordet rätt) och det gör att Björken bara måste prova och när han gjort gör också Ida det medan hon håller på att skratta ihjäl sig. Jag och Amanda skrattar bara och har bara roligt åt dem. Jag antar att alla är uttråkade så de börjar göra allt för att roa varandra.

Efter det här ska jag och ettorna springa runt badsjön, men jag får inte och det får inte heller Simone så vi ska bara gå ett varv och göra magövningar + armhävningar om vi får det, men annars så tänker jag plugga på saker jag ligger dåligt till med (H t.ex.) och jag måste lära mig orden på Spanska och Engelska för att Maria valde så tråkiga ord som man aldrig använder i vanliga fall. (Hon valde typ synonymer som låter så knäppa så det inte är sant) och jag ville att hon skulle ta ordet "Hatred" men hon hoppade över det och då blev jag väldigt purken för resten av dagen och det såg mina föräldrar, men de frågade inte varför de hade inte förstått varför jag blev sur för en "sådan löjlig sak".. Men det är roligt att lära sig ord som låter bra och jag vet att jag kommer använda.

Just nu lyssnar jag på "Hey you" ifrån Tokio Hotels nya album och jag gillar att deras sound är så mycket nyare än de andra underbara låtar. Jag kommer nog vara glad tills jag kan dem utantill, då kommer jag vänta och bli galen tills det nya album kommer och så kommer det fortsätta.

Hade gött ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0