I natten

Inom mig blir det långsamt kallt
Hur länge kan vi båda vara kvar här
Stanna här, skuggorna vill hämta mig
Men när vi går, då går vi båda två

Du är allt det som jag är
Och allt det som flyter i mina ådror
Alltid ska vi bära varandra
Oavsett vart vi faller, oavsett hur djupt

Jag vill inte vara ensam där
Låt oss falla tillsammans
In i natten
Någon gång, när tiden är inne
Låt oss falla tillsammans
In i natten

Jag hör när du tyst ropar
Känner varje andetag du tar
Och även när ödet separerar oss
Oavsett vad som därefter kommer, det delar vi

Jag vill inte vara ensam där
Låt oss falla tillsammans
In i natten
Någon gång, när tiden är inne
Låt oss falla tillsammans
In i natten
In i natten, någon gång
In i natten, bara tillsammans med dig
Håll mig kvar
Annars ger jag mig ensam ut i natten
Ta mig med och håll mig kvar
Annars ger jag mig ensam ut i natten
Du är allt det som jag är

Jag vill inte vara ensam där
Låt oss falla tillsammans
In i natten
Någon gång, när tiden är inne
Låt oss falla tillsammans
In i natten

Du är allt det som jag är
Och allt det som flyter i mina ådror



De bästa skrev den här låten <3
De hjälper mig varje dag <3
De finns föralltid hos mig <3
De är Tokio Hotel <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0