Idol 2009

Jag trodde aldrig att jag skulle skriva det så att folk ser det, men jag ser fram emot nästa fredag för att se vilket tema är då. Jag som hatar Idol i vanliga, men detta år är det annorlunda för en av mina favoriter klarade hela vägen för en gångs skull. Det gjorde mig väldigt glad! ^-^

Idag gick Spanskan snabbare än tänkt och Jossan bjöd på fika (Yey!) och jag ska göra det nästa fredag har jag tänkt om jag får tid, men om jag minns rätt så har jag det på fredag och då kan man låna micron i lärarrummet om den måste värmas.

Jag ska äntligen få träffa Peter och Backis i morgon och jag hoppas att vi gör mycket kul ihop. Typ Uno Attack, det är ett sjukt roligt spel och det finns inte i Sverige! XD

Bror kommer in. Vi ses! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0