Kroppen värker

Hej igen... Kroppen värker efter ett hårt gympass (I onsdags) och ett hårdare ryssträningspass (I torsdags) Jag känner mig som en blöt strumpa och vill bara sova, men jag ska städa mitt rum så jag hittar mitt kära USB-minne. Mitt livs arbete ligger på den och den som bara vågar radera det ska (Jag lovar jag gör det även om det vore Erlandsson, Drago eller Socker-Conny) jag stoppa upp en kvast tills den kommer ut ur deras käft. Jag har arbetat med vissa i flera sömnlösa dagar (tre veckor var max) och det sliter på kroppen väldigt mycket, men då ser jag ju resultat på det senare (Hoppas få publisera något snart)

Imorgon ska jag och Simone träna på gymet tillsammans och bli helt sluta där. Jag ska plåga mig mer än henne, det är så vi gör. Vi kör slut på varandra och "pushar" på varandra att fortsätta ändå. Det är skit roligt att göra det och sedan känna hur ont man har nästa dag. Då vet man att man har kört hårt och då börjar jag gråta av glädje. "Jag kommer bli starkare..." säger jag tyst för mig själv. Den känslan är underbar för mig.

Jag upptäckte en rolig sak på hemsidan (Marie-Jossan och Socker-Conny, ta inte åt er. Men jag tycker det var komiskt) Jag såg att mitt efternamn blev felstavas (K istället C) och det tycker jag var komiskt...

Glashjärtat har jag kommit till sidan 59 (Kapitel 9) och jag hade hoppats få komma längre, men jag har tappat "tråden" på den så jag måste läsa igenom hela den så jag vet var allt var och hur jag hade tänkt att den ska fortsätta. Du får skrivråd i slutet

Jag pratade med Lovechild88 (Peter alias Sara) i 0:38:38 och det var roligt. Han var verkligen en trevlig kille. Ser verkligen fram emot att träffa i Februari (Min födelsemånad!) Och då ska jag få träffa Tora som jag inte sett på väldigt länge. Det ska bli en härlig dag då.

Och en person som jag vill träffa snart är min älskade Cassie. Jag har inte sett henne sedan middagen hos Jerker och det är kanske ett halvår sedan. (Snart i alla fall om jag har fel) Det är ganska ensamt utan henne. Hon är en del av mitt nya bra liv. Hon har hjälpt mig att komma ifrån det djupa hålet av hat och rädsla. Jag hoppas du ser det här för att jag vill att du ska veta hur mycket jag älskar dig och du kommer alltid vara i mitt hjärta. Jag kommer aldrig överge dig. Vill du att jag ska komma så ring så tar jag första bussen till umeå och söker upp dig. Jag skiter i allt annat, behöver du mig så tänker jag finnas för dig. Älskar dig så mycket (Har sagt det redan, men jag vill säga det igen)

Peter Byström och Tomas Backlund - Jag saknar er. Hoppas vi ses snart och jag vill inte behöva oroa mig för dig Peter över vad du äter. (Nudelpojken till attack!) Och dig Backis behöver jag inte oroa mig för att jag vet att du kan ta hand om dig själv. Du är en vuxen man.

En lista över hur du ska skriva (Författarråd)
- Tänk ut en bra handling (Genom drömmar ex)
- Skriv upp karaktärerna så du inte glömmer bort dem och deras egenskaper
- Börja med en inledning så andra förstår vad det handlar om
- Försök tänka dig att du ska få all info som möjligt (Läsarna kan inte läsa dina tankar)
- Skriv på en plats sär du kan vara ensam
- Se till att ingen läser det förrän du ger dem tillåtelse
- Och om du är kunnig ska du tamme f*n inte lyda dessa råd

Hade gött XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0