Lov...?

Jag sitter och väntar på att få höra min egen musik för att jag börjar bli trött på pappas musik.. Den är inte dålig, men han vill inte lyssna på något annat än Black Sabbath och jag lovade att han skulle få lyssna tills han är klar med det han håller på med och jag försöker komma på något annat att göra än det jag håller på med.

Jag längtar tills på måndag för då kan jag fara upp till Storuman och sitta på bibblan och göra något roligare än att sova bort hela dagen tills kvällarna då jag ska träna och prova på Graffiti. Det fanns inget bättre än att göra för att det är svårt att dansa för mig och DJ har jag redan provat på.
På onsdag kommer Peter hem och då far Johannes hem. Jag saknar Peter och jag vet att han kommer bli förvånad över min nya frisyr. Tomas blev det och många har stirrat på mig ända sedan i torsdags. Jag undrar vad som är så fel med mitt hår?!

Nu har jag ätit middag och min kära far är fortfarande inte klar med det han håller på med och jag vill inte lyssna på det här. Jag har lyssnat på den här musiken sedan jag var liten. Jag kan texterna lika väl som jag kan gå. (Även om jag haltar så går jag och du fattar vad jag menar med det jag säger) Jag längtar tills i morgon. Då ska jag göra något roligt: Bibblan - Here I come!

Hade gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0