Mitt huvud sitter i mina intressen istället för skolan

Jag hatar att behöva säga det så alla ser, men vad mer finns det att göra? Jag tycker om musik, armbrytning, böcker, poesi och nu har jag fått intresse för graffiti eftersom det är enklare än vad man tror.
Igår fick jag och några andra prova på Graffiti och såhär såg det ut innan man fick något konstigt rus så man klottrade tilld et så man inte ens såg att det stod PING-PONG, men det var kul och jag kände mig nöjd att jag inte sabbade det hela. "Läraren" vi hade i det här var en skön kille, han tror han kommer ihåg hur det kändes att vara en nybörjare så han tog det grundliga bra och så alla förstod. Alla hade kul och pingissalen kommer aldrig se likadan ut för dig. Den kommer bli mer en graffiti sal än en pingissal.

Folk tycker säkert att jag är konstig, men det förvånar mig inte. Det finns få som tycker jag är normal (Om det ordet ens borde finnas) och så då kan folk inte fatta att jag tycker om Graffiti, men det spelar ju ingen roll vem du är och vad dina vanliga intressen är för att det spelar ingen roll. Du har rätt att prova på allting som går att prova utan att de skadar dig och din omgiving.

Ett tips: Prova inte på graffiti utan att veta vad du ger dig in i. Det kan ha seriösa konsekvenser. Sök tillständ att få göra graffiti på ett speciellt ställe och sedan gör du något snyggt där som du kan vara stolt över.

Hade

Kommentarer
Postat av: Ewe skrutt

Grafitti är kul. Synd bara att jag inte hade möjlighet att komma :((((

2009-10-28 @ 19:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0