Nu är det slut på veckan...

Nu är det fredag och det betyder att jag får sova längre än sju och jag tackar Gudarna att de skapade helg för oss nere på jorden. Jag uppskattar verkligen helgen för då kan släppa skolan och jobbet och tänka på annat, en tävlingen eller någon aktivitet som man håller på med. Då är det alltid bättre för dig själv om du bara får tänka på annat. Det bruka Olof säga innan vi tar en rast.

Jag skrev om SM tidigare. Jag var livsrädd att allt skulle gå åt helvetet, men tack vare några riktigt duktiga killar och tjejer ifrån min klubb så allt gick så bra att jag kunde knappt tro mina egna ögon. Och själva tävlingen gick så fantastiskt bra för oss i Storuman. Över femtio medaljer, mycket mer än förra året + att vi blev årets klubb. Jag är väldigt glad över dessa vinster.

(Jag fick ett silver, två brons och en fjärde plats)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0