Myndig = Obetydligt

Jag blir myndig på måndag och det tre av mina trettionio släktingar som har kommit på att jag blir arton på måndag och två av dem som var hemma hos mig och grattade mig. En vän till ringde mig och grattade mig i förskott. Hon trodde i försig att jag fyllde idag, men det betyder att hon bryr sig om mig i alla fall... De andra brydde sig inte om mig för fem öre. Det fick min inte att må bättre.

Imorgon ska det förhoppningsvis bli en helt vanlig dag. Jag vill inte att någon ska gratta mig om de inte kunde gratta mig nu så kan de låta bli att göra det på min riktiga födelsedag. Jag hatar att folk inte bryr sig dagen före. Inte ett enda ord och speciellt av min egen släkt. Min familj kan förstå för att min pappa och lillebror är i umeå på någon hockeyturnering eller nåt liknande och de lovade att vi skulle ha en liten fest vid middagsbordet på måndag.

Hare 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0