Ball and Chain

Jag sitter i elevcaféet och håller på med historia provet. Jag har mindre tid än alla andra, men det gör mig inget. Jag kan klara av den här utmaningen. Jag skriver ju som en galning. :P

Idag har varit en dryg dag. Det har inte hänt något roligt överhuvudtaget.. Men igår var det en perfekt dag även fast det var första skoldagen. Så började jag skolan med ett kort, men effektivt rysspass <3
Sedan var det en lektion som jag hade (Engelska och den var dryg, men jag överlever) och sedan så hade armbrytartjejerna fotografering i en ny tröja som vi ska ha på oss när vi tävlar. Den var grym snygg Från Vänster: Heidi, Johanna, Malin, Josefin och jag.

Som jag sa: Tröjorna är skitsnygga. Jag tycker om den. Formen och färgen. Den är skitläcker och jag vill ha på den så snart som möjligt. Känna stoltheten igen. ^_^

Hade gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0