Kalla mig knäpp, men jag är jag

Har geografi och känner mig inte så peppad att ha det något mer. Jag vill ha ryssträning nu på en gång!! Inte nog med att jag har en stark känsla att jag är slut, men jag vill ändå träna. Northerns Arm närmar sig allt mer. Det är ungefär tjugotvå dagar kvar och jag har tänkt gå både juniorklassen och seniorklassen. Då behöver jag mer träning om jag ska komma etta eller ens på prispallen där. För att jag är väldigt väldigt väldigt säker att det kommer vara fler nu än då jag bröt där förra året (Min första tävling) och vi var då fyra stycken i tyngsta viktklassen på juniorklassen. Jag tycker inte om det... Jag vill stå på prispallen och känna den där känslan igen att jag faktiskt lyckas igen med det som jag älskar.

Och på tal om inget: Jag tycker synd om dig Peter. Jag förstår hur du känner dig vid den personen som vi oftast brukar prata om när vi ses (I din klass) han är verkligen konstig och det tycker jag efter att ha läst hans blogg... Herre min skapare! Mer ord finns inte för honom.

Nu ska jag försöka göra något åt historian eller så ska jag läsa Sveket av P.C. Cast & Kristin Cast. Bra bok, men läs första boken innan ni testar den andra. Ni fattar lite mer av vad huvudperson Zoey Redbird snackar om.

Hare gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0