Jag förstår inte

Om det är något jag inte förstår mig på så är det alla tjejerna på skolan. De gör sig fina för att killen de gillar ska se dem, men tänk om de inte tycker om översminkade bimbos? Jag undrar alltid hur det skulle bli om det var förbjudet att sminka sig på skolan och på träning? Då skulle man få se den verkligen personen bakom allt smink. Bakom allt skitsnack som skyddar en personen.

En förbannad individ som jag (Även om jag har sminkat mig mycket själv) känner mig bättre utan allt de där lagren med klet. Jag känner mig sjäv och då vet jag om en kille skulle falla för mig skulle det inte vara för mitt smink. Det skulle vara för att jag är jag och ingen annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0